subota, 19. prosinca 2009.

Zimske radosti

Tako je u mojoj ulici, a vjerujem i kod vas.
Uživajte u snijegu, tko može, jer neće dugo trajati.
Pazite kako vozite i pazite na druge oko sobe, jer nikad ne znaš kakve ko ima gume.
Pazite na led, pazite da se s krovova ne obruši na vas lavina.
Pazite da kolnik ispred svoje kuće uvijek bude očišćen da vam ne uleti kakva novčana kazna. Pazite kako trošite ovih dana, da vam nebi zmanjkalo kod novih računa druge godine. Pazite da ste dobro obučeni i zaštičeni da vam koji virus ne uleti, čudnog naziva (sad su popularne svinje i koze) pa da ne daj bože završite u bolnici, jer i tamo morate platiti, osim ako niste sretnik koji ima dopunsko i uredno ga bez obzira na harač namiruje.
Pa sad vi uživajte u zimskim radostima,...... da i dobro pazite za kog ćete glasati, jer neki ne znaju engleski ali ga bez srama izgovaraju, drugi su postali odjednom veseliji i puni viceva, treći traže dokaze da se odbrane od raznih napada protukandidata, a oni četvrti..... uh, muka mi već, mora da sam i ja zaradila neki virus, ali ovaj moj se zove virus V1H1P

budite mi zdravi, veseli i po mogućnosti pijani, da ne osjetite katastrofu koja nam slijedi
pa pa


 

4 komentara:

  1. lijepo ste to uredili..efektno i bez puno kiča..

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na savjetima. Ovdje u Rijeci je bio samo dva dana snijeg i bolje da je bilo tako jer u gradu očito nemaju službu za čiščenje, tako da je srečom sve dobro prošlo.
    Što se tiće dočeka Nove sve je prošlo najbolje, i premda je zima vrlo romantična, naročito na slikama, ja navijam za prolječe.
    Pozdrav od Davora:)

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam za sunce, proljeće i ljeto mi je čak bolje od zime

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!