četvrtak, 11. ožujka 2010.

Duhovi prodani...

Avie Woodbury iz Christchurcha na Novo Zelandu duhove je zarobila u bočice nakon seanse istjerivanja duhova u njezinoj kući. Nakon 'obreda' duhove je uronila u svetu vodu i čuvala ih u odvojenim bočicama.
Prodaja duhova privukla je više od 214.000 korisnika interneta, a dražba je trajala tjedan dana. Woodbury je rekla da će sav prihod od prodaje, osim naknade od 100 dolara koju je platila istjerivaču duhova, darovati dobrotvornoj udruzi za zaštitu životinja.
Kaže da su u pitanju moćni duhovi starca i djevojčice, koji su živjeli u njezinoj kući 1920-ih. 'Događalo mi se da voda u loncu zakipi iz čista mira, osjećala sam dodire na vratu, čula glasove iz druge sobe, a stvari bi mi nestajale i pojavljivale se na čudnim mjestima', rekla je.
'Jednostavno ih se želim riješiti jer me plaše. A netko bi se možda rado s njima igrao', rekla je.
Woodbury je rekla da je nakon istjerivanja duhova u kući odmah osjetila 'bolju vibru'. Je li to psihologija ili nešto drugo, ne znam, ali definitivno sam osjetila novu vibru', rekla je za novozelandsku televiziju.
Bočice s duhovima kupila je tvrtka koja proizvodi elektronske cigarete, koja sada navodno traži ideju kako da ih iskoristi. (HINA)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!