petak, 25. veljače 2011.

Britanac slučajno snimio duha

 Paul Simpson iz grada Yorka u Britaniji snimio je sasvim slučajno fotografiju duha pored katedrale Minster York nakon što je njegov pas počeo čudno zavijati.
Paul kaže da mu u trenutku kada je njegov pas počeo čudno zavijati nije bilo ništa čudno pa je nastavio fotografirati, a tek je kad je došao doma nakon nekoliko dana i dobro pogledao fotografije, vidio duha na njima.

"Prva fotografija koju sam snimio bila je jako tamna pa sam snimio drugu. Moj pas, koji je inače jako miran, odjednom je poludio, počeo je lajati i zavijati. Nije mi bilo jasno što se s njim događa, ali tad se nisam zamarao s tim", ispričao je Paul u jednom dahu i nastavio.

"Tek nakon nešto više od tjedan dana pogledao sam fotografije i na njima vidio nešto što sliči na duha, a na jednoj fotografiji se jasno moglo razaznati lice. Uvijek sam bio skeptičan kad su u pitanju paranormalne pojave, no ovo je itekako zanimljivo".

Simpson se nakon ovog čudnog događaja prilično intenzivno bacio na proučavanje svega što ima veze s prošlosti tog područja u kojem je slučajno snimio duha. 
(net.hr)

1 komentar:

  1. slične sam fotke i ja snimio kada sam uz put cigaru dimio.... pozz & sve naj...;o))

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!