četvrtak, 23. veljače 2012.

Nagrada

I ovaj moj blogić je dobio svoju prvu nagradicu






Ona je stigla s bloga Bitchy Dust od Cynical Romantic.

A pravila su slijedeća:
- Objavi sliku nagrade
- Zahvali osobi/osobama koje su te nominirale u postu
- Nominiraj koliko god blogova želiš i obavijesti blogere
- Odgovori na pitanja:
1. Najdraži make-up proizvod?
2. Najdraži modni trend 2011/2012?
3. Najdraži desert?
4. Najdraža boja?
5. Tvoje srednje ime?
6. Posljednja pjesma koju si slušao/slušala?
7. Mačke ili psi?
8. Otkrij nešto o sebi što nikada nisi spomenuo/spomenula na svom blogu.
Zanimljiva su pitanja...
Idem redom
1.ruž
2. Nisam baš nešto pratila u zadnje vrijeme... he he. Ali meni dragi i uvijek najdražis su oni koje rade moje kreativne frendice od Lom torbice, nakit Sandre Z i još poneko ime koje rade prekrasne kreacije
3. hm" desert? čokolada, ali to nije desert, sve s okusom čokolade
4. To već i vrapci znaju - plava
5. martina
6. Happy Birthday (hi hi)
7. Psi
8. To će i ostati tako jer sve kaj je trebalo reći je rećeno

A ovu vrijednu nagradu dajem svim svojim vrednim i marljivim pratiteljima ovog bloga. Zaslužili ste. I ako je još niste primili molim da je preuzmete.

A ja idem na slavlje
pa pa 













Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!