utorak, 13. srpnja 2010.

Nešto....

U nedjelju mi se svašta izdešavalo. Skoro me odnijela pijavica, stvorila se odnikud, ili baš od mene, malo mi ohladila leđa, skoro odnijela šešir (valjda se nekome nije svidio), nakon što je nastala otišla je u drugom pravcu. Svi su je vidjeli osim mene, ja sam je osjetila. I zatim sam snimila jednu interesantnu slikicu...ovu
Nešto ima pri dnu, lijevo i na sredini, objektiv nije zmazan jer bi se vidjelo i na slijedećoj, koja je odmah nastala, koju sekundu poslije
ova:
















A ostale slike iz te serije možete pogledati ovdje 

Da čujem konentare.....

1 komentar:

  1. zbilja je teško do tebe doči, trebalo je gotovo pola ove noči..., ali nema veze, glavno da sam uspio i pozdrav za tebe u sandučić spustio...;o)

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!