petak, 16. rujna 2011.

I toga ima

Riješili slučaj 'duha mladenke' koji je plašio vozače u Srbiji

Srpska policija traži dvojac koji je na cesti plašio vozače. Pronašli su dokaze uz cestu i očekuju da će uz pomoć analize otisaka prstiju pronaći 'šaljivdžije'

Policija u Boru uspjela je razotkriti misterij lebdeće mladenke koja je na cesti plašila vozače s cvijećem u rukama i velom preko glave. Naime, po dokazima koje su pronašli, zaključili su da su za iluziju duha koji plaši vozače kriva dva muškarca. - Jedan je stajao na dijelu puta koji je uzvišen, ali nije osvijetljen, tako da se vozačima činilo da lebdi. Drugi, obučen identično, bio je u autu parkiranom podno brda, ali tako da se ne vidi s ceste. Kada bi čuli da dolazi auto, ovaj je kroz 'šiber' izranjao i pružao buket prema dolazećem autu, a zatim se ponovno uvukao u auto. tada bi vozači ugledali drugu osobu na brdu, pa bi im se činilo da je žena koju su prvo vidjeli nestala i pojavila se lebdeći iznad ceste, rekao je izvor za srpski Alo. Policija je pronašla tragove guma gdje je bio skriven auto i još neke materijalne dokaze koji bi ih analizom otisaka prstiju trebali dovesti do 'šaljivaca'.
(24 sata)

2 komentara:

  1. Znam za ovu pricu, cula sam je od brojnih profesora tokom dana u gimnaziji kao i od mojih roditelja, babe, dede... To je inace bilo u Sumadiji, jako blizu mene ( iz Kragujevca sam). Strasno je kako uzasni ljudi mogu biti!
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. onda ti je sve poznato. Super, hvala na komentaru i pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!