nedjelja, 17. siječnja 2010.

Preselila


Preselila sam na novu adresu.....
Sve blogove sam ovdje preselila,
evo ih redom:
- DogsLife - blog o psima
- My Art & hobby - blog s mojim radovima
- Design & Template - moji radovi za web
- Konjički klub Varaždin'95 - blog našeg kluba
- Bo Boutique  - jedan mali butik u našem gradu
I to je to, mislim da nisam ništa zaboravila.

Dobro ste došli na svaki, ostavite komentare, hvalite i kritizirajte. Sve je dozvoljeno, osim, vređanja, pljuvanja, prostaćenja i tome slično.
Hvala što me čitate


















P.S. A slobodno i koji puta kliknete na koju od reklama, da i ja malo zaradim, tnx

1 komentar:

  1. hvala svima na komentarima, malo sam brza danas, pa je već puno toga gore, tako da se ne vide svi, sorry

    OdgovoriIzbriši

Hvala što me čitate, posjećujete i komentirate!